“Support is het mee- en vooruitdenken met je relatie”

Het is belangrijk dat wij onze gebruikers van de best mogelijke service voorzien wanneer zij problemen hebben met het oude Atus of nieuwe Stellar fabricaat. Daarom bevindt zich binnen Pager Services een kundig supportsteam, bestaande uit Christ Gommeren en Arthur Boosten. Doordat Christ en Arthur al jaren ervaring hebben op het gebied van paging, is geen vraag voor hen te gek.

Bij Pager Services is support niet alleen het repareren van de pager. Support is het mee- en vooruitdenken met je relatie. Of een relatie nu een vraag heeft over de werking, een (potentieel) probleem of een toevoeging van een component aan het Stellar alarmeringssysteem, ons supportsteam denkt altijd in mogelijkheden en oplossingen. Zij streven naar het beste gebruiksresultaat. Daarom wordt elke vraag met zorg behandeld en wordt er ook nagedacht over mogelijke toekomstige problemen of mogelijkheden die kunnen optreden. Daarnaast adviseert ons supportsteam graag potentiƫle relaties over een geschikt alarmeringssysteem. Om een accuraat advies te kunnen geven, kijken zij naar het beoogde doel van het alarmeringssysteem, de grootte van het pand waarin het alarmeringssysteem zich moet bevinden en het budget dat de relatie tot zijn beschikking heeft. Ons supportsteam denkt altijd mee met de relatie.

Mocht je ondersteuning nodig hebben bij een van onze Stellar alarmeringssystemen, stuur dan een mail naar ons supportsteam via service@pagerservices.nl.